Saturday 15 October 2011

Isu APC- kredit to bro Padi Jantan



FRIDAY, OCTOBER 14, 2011

http://padijantan.blogspot.com/2011/10/laman-so-sial-politik-anti-pkr-club.html

Laman So Sial Politik Anti-PKR Club Terus Diasak

Berikutan pemecatan tanpa sebab admin yang banyak membantu menyalurkan infomasi kepada rakyat telah menimbulkan kemarahan rakyat terutamanya dari Generasi IT telah menimbulkan konteversi suasana politik Tanahair.

Sekiranya salah seorang daripada pihak pembangkan dengan iklas hati
menyatakan sedemikian apa pula yang akan dikatakan oleh anda sebagai
pejuangan tulin UMNO/BN terutamanya kepada mereka yang telah
dipertanggung jawab untuk memikul tugasnya itu.

Ada diantara mereka mendesak supaya pemilik laman So Sial tersebut membuktikan ketulinan perjuangan mereka dan ada pula yang mengambil kesempatan untuk bertalam bermuka-muka.
Keadan ini dijangkakan akan menggugat usaha-usaha UMNO dari akar umbi bagi mendapat keyakinan pengundi muda dan pengundi atas pagar memandangkan ketelusan yang tedapat pada laman Sosial adalah sebagai kayu pengukur pada masa kini

Apa-apa pun semuanya terserah kepada mereka yang bertangjung jawab dalam menjelaskannya kepada rakyat terutamanya penyokong UMNO/BN yang telah mulai merasa sesuatu yang tidak kena kepada laman So Sial tersebut.



“Sesungguhnya bila kamu melangkah di jalan dakwah ini dengan perasaan yang dingin, tanpa perasaan pada dakwah ini pada hati kamu seperti mana perasaanmu pada isteri, anak-anak dan ibu bapamu, maka kamu pasti akan menemui kegagalan. Kegagalan yang menjadikan generasi seterusnya tidak berani lagi untuk berfikir tentang gerakan dakwah ini sehinggallah sampai waktu yang cukup lama. Kerana itu, sebelum memulakan langkah yang besar, haruslah kamu mengukur kekuatan kamu, memeriksa bahagian mana dari niat dan akhlak yang mesti ditanamkan terlebih dahulu"
( As-Syahid Al-Maududi)

Pemilik laman So Sial Politik Anti-PKR Club dan admin terus diasak 

 

Laman So Sial Politik Anti-PKR Club Terus Diasak

No comments:

Post a Comment