Thursday 20 October 2011

NOTIS TMX-PFB: Penggantungan ADMIN


Salam semua,

saudara Muhd Jackk, status ADMIN anda digantung serta merta kerana remove account tanpa merujuk kpd ADMIN lain.

Ini merupakan satu kesalahan sbagi ADMIN, para ADMIN spt yang diketauhui umum TIDAK DIBENARKAN sama sekali REMOVE account/posting tanpa sebab yg kukuh !

Isu ini akan dibawa ke hadapan ahli-ahli ADMIN lain untuk tindakan lanjut.

Sekian.

Terima kasih.

    • Mat Rambo WOIT..KERAS NIH EMMA!!!!! HEHEHE
      02 October at 10:04 ·
    • Rahim Jasin pasal MJ x ikut cakap umnongoks
      02 October at 10:15 · · 1 person
    • Fatimah Ahmad Emma aku cadangkan Muhd Jack dilantik semula jadi admin klu kesopananya terserlah...heee Muhd Jack amacam?
      02 October at 10:18 ·
    • Emma Harith RJ...MJ dilantik atau 'jaminan' drp bro KBAU...dn emma sedang menanti apa kptusan drp bro kbau...
      02 October at 10:19 ·
    • Fatimah Ahmad Emma x der org mcam MJ ,FB x meriah,biasalah perbezaan politik kutuk mengutuk perkara biasa
      02 October at 10:22 ·
    • Muhd Jack hi hi hi tak mo dah jadi admin,tak best takpe lantik pak pedy atau zizie umno pulak jadi admin ganti gua hi hi hi
      02 October at 10:23 · · 1 person
    • Daniel Loh aku kalo jadi admin, aku buang semua
      02 October at 10:23 · · 3 people
    • Daniel Loh gerenti sabotaj ini PFB
      02 October at 10:24 · · 1 person
    • Fatimah Ahmad ganasnya admin
      02 October at 10:24 ·
    • Daniel Loh aku tak mau lah, aku datang sini pun nak lawan UMNO jer
      02 October at 10:24 · · 3 people
    • Pak Pedy gua kalau admin gua add semua menteri kat msia ni masuk...tengok mcmmana depa berhujah...
      02 October at 10:24 · · 5 people
    • Fatimah Ahmad Emma Harith warna warni FB gantung sementara je lah
      02 October at 10:25 ·
    • Fatimah Ahmad nak tguk Pak Pedy berhujah dgn Khairy Jamaluddin
      02 October at 10:26 ·
    • Norlia Abd Hamid Alia nak jadi CCTV jerr lerr....huhuhuh
      02 October at 10:27 · · 2 people
    • Muhd Jack wow pedy KAH KAH KAH
      02 October at 10:27 · · 1 person
    • Maha Meru patut le saya di remove, muhd jack tak tahan dgn benda yg dia tak leh ajwap. ala cam biasa la Islam ala ala gapas.
      02 October at 11:42 ·
    • Maha Meru islam aps kan bukan islam berakal, lebih kpd islam beremosi, patut nya pendapat berbeza di alwna dgn hujah bukan dgn remove
      02 October at 11:43 ·
    • Maha Meru tu la kalau pas memerintah kezaliman nya akan timbul, allah maha kaya tu sbb allah tak suka pas berkuasa
      02 October at 11:43 · · 1 person
    • Maha Meru bayang kan la kalau org pas ada kuasa menteri dalam negeri ke, ketua polis ke,
      02 October at 11:44 · · 1 person
    • Mohd Joharuddin orang PR takyah jadi Admin kat sini pon takpa... lagi pon PFB ni pro-BN yang buat, jadi admin pun nanti buat kontroversi aja, so takyah pening2kan kepala.
      Just post saja fakta dan hujah sudah memadai. Tak perlu nak gila kuasa.
      Ini pendapat personal aku seorang pro-PR.
      02 October at 11:55 ·
    • Maha Meru sokong
      02 October at 12:04 · · 1 person
    • Maha Meru tgk tu sape remove aku tak dapat post topik, pasti nya celaka dari pakatan tipu rakyat
      02 October at 12:05 · · 1 person
    • Api Mentera Mat Syabu nak dilantik Menteri Pelajaran kalau PR menang PRU 13 ni.... ye ke... hehehehe
      02 October at 12:05 · · 1 person
    • Api Mentera Wan Azizah jadi Menteri Pertahanan aku rasa layak ... hehehe
      02 October at 12:06 · · 1 person
    • Api Mentera Nuar Berahim takkan nak jadi Menteri Pertanian sebab minat bercucuk tanam... mesti nak jadi PM
      02 October at 12:07 · · 1 person
    • Api Mentera Mana nak letak LGE & LKS ???/
      02 October at 12:08 · · 1 person
    • Api Mentera Hadi Awang nak jadi apa??? Takan T/Menteri di Jabatan Perdana Menteri??? hehehe
      02 October at 12:09 · · 1 person
    • Mohd Joharuddin hehehe... so geng PR takyah ler mengarut2 macam beberapa komen diatas komen saya ini sebagai contoh komen2 dari Api Mentera ... Hujah dengan fakta bukan denga provokasi.
      02 October at 12:13 ·
    • Api Mentera Tolong sampaikan kat kaum PR..... cer bagi Kabinet Bayangan dulu sebelum nak menang PRU 13 ni??? Takan nak letak Nik Ajis jadi PM kut.... kecut teloq aku ni.... hehehehe
      02 October at 12:24 ·
    • Ahmad Fauzi Mohammad Razali aku xsetuju MJ kena kuar.....maknanya penulis UMNo dlm ketakutan
      02 October at 13:15 ·

No comments:

Post a Comment