Thursday 20 October 2011

Jangan malukan diri anda spt mamat ini

Kawan2...hari ini Emma nak beri contoh bagaimana provokasi  murahan dilakukan......


Sila jadikan ia sbagai contoh agar anda tak 'mencemari' maruah anda sendiri seperti yg dilakukan oleh saudara SHAHRIZAL  XXXXXXXXXXXXX..


Saya juga tidak meletakkan  ID penuh saudara SHARIZAL krn ia mungkin akan mengguris ego dia....dan merasakan amat malu kalau saya repost balik komen2 dia...


dia baru bermain di wall politik agaknya....



Sekian...



Terima kasih


- Emma Harith


p/s: cerita sepenuhnya di:  salah satu Status update saya hari isnin 5 september 2011
-------------------------------------------------------------------------------------------


1.  Shahrizal xxxxxxx:  ubah diri kita jgn suka mengadu sesuatu hal kpd org lain,,,,ok?
Monday at 8:47pm · Like


2. Shahrizal xxxxxxxx:  ayat Emma tu salah kedudukannya,,,cuba baca dan faham,, OK?


-->
Emma Harith SH..mungkin anda yg tidak memahami soalan, dn knp ia dibentuk sebegitu...
Monday at 8:54pm · Like


3.  Shahri xxxxxxxxxxx saya tidak faham atau Emma yg tidak pandai menguasai bahasa??


4. Shahrizl xxxxxxxxxxxxxx Emma,,,jgn suka tinggi diri,,bila org menegur yg benar,,fikir2kan,,ok


-->Emma Harith siapa yg tinggi diri? saya open discussion di sini..


--> Emma Harith dan anda masuk ke posting saya bukan nya utk berbincang..tetapi kondem saya...apa yg anda dapat?


--> Emma Harith maaf SH..saya tak berminat...


5.  Shahrizal xxxxxxxxxx dan lagi satu nasihat dari saya,,,jgn cepat sampaikan kpd Boss Emma apa yg berlku antara Emma dan org2 yg berhubung dgn Emma,,ramai yg mengadu dgn saya darihal perangai Emma yg suka mengadu dgn Boss Wmma,,,


--> Emma Harith SH...anda silap? bera ramai tu berapa org?


--> Emma Harith itu hak saya kpd siapa nak saya laporkan...saya ada tugas2 khas saya yg anda tak perlu persoalkan..TQ



6. Shahrizal xxxxxxx hahhaha,,,dlm pengiraan awak?
Monday at 9:00pm · Like


7. Shahrizal xxxxxx up to you my dear,,,
Monday at 9:01pm · Like


8. Shahrizal  xxxxxxxxx Emma,,,tukarlah perangai Emma yg suka mengadu perihal seseorg yg berinteraksi dgn Emma kpd Boss Emma,,,OK? dan lagi satu nasihat saya,,,jgn copy and paste dan pamerkan di wall tujuan utk memalukan mrk,,,


----> Emma Harith SH ...anda ni knp? bukankah telah saya beritahu, saya ada tugas2 yg perlu sy laksanakan,,,anda tiada hak mencampuri tugasan saya...


Emma Harith SH...kami sedang berbincang di sini hormati juga pandangan org ramai...


Emma Harith jika anda tidak puas hati dgn cara saya melakukan tugasan saya anda tak perlulah mengganggu keselesaan teman2 saya yg lain berbincang...


Emma Harith ingan SH...budayaa kita menghormati tetamu, dan mereka adalah 'tetamu' di posting saya..



9. Shahrizal xxxxxxxxx tugas utk memalukan mrk?? begitu??,,,,
Monday at 9:09pm · Like


--> Norazniz xxxxxxxxxxxxxx SH ... kalo anda rasa emma memalukan mereka... apa yg sedang anda lakukan di sini??? sama juga kan?


-------> Emma Harith siapa mereka? sila senaraikan mereka yg telah saya malukan..


Emma Harith agar mereka yg ada di wall ini menjadi saksi pertuduhan anda terhadap saya...


10. Shahrizal xxxxxx Emma senaraikanlah sendiri,,,OK?


--> Emma Harith SH...anda yg tuduh saya memalukan 'mereka'..sila senaraikan 'mereka' yg anda katakan tersebut..agar rakan2 di posting ini boleh menjadi saksi...


11. Shahrizal xxxxxxxxxx sepatutnya Emma harus malu dgn diri emma,,,


--> Emma Harith SH..saya rasa anda yg patut malu kpd diri anda, anda menuduh saya tanpa bukti...


Emma Harith saya minta anda senaraikan nama 'mereka' yg saya telah malukan..tetapi anda gagal...


12. Shahrizal xxxxxxxx Emma,,,sila scroll balik posting2 Emma baik diwall groups mahupun wall Emma sendiri,,,,


13. Shahrizal xxxxxxxxxx begitu juga dgn bukti yg saya minta??


14. Shahrizal xxxxxxx emma gagal bagi kpd saya,,,,


---> Emma Harith SH...sila senaraikan...agar rakan2 di sini dapat melihatnya dn nilai sndiri pertuduhan SH...


Emma Harith saya tak gagal..sy telah nyatakan kpd anda agar minta bukti2 tersebut drp tunmahareza II...anda tak lakukan..


Emma Harith oleh itu bukan salah saya jilka saya tidak serahkan bukti2 yg anda mahukan..


Emma Harith saya juga tidak 'main kotor' dgn hina anda ketika anda sedang berbincang dgn rakan2 anda..


15. Shahrizal  xxxxxxxxx knp kamu semua suka mengugut orang??
Monday at 9:18pm · Like


16. Shahrizal xxxxxxx org tak buat,,,kamu kata mrk buat,,,apahal kamu semua nih,,,,,


---> Emma Harith SH...skrg anda mengganggu saya dn rakan2 saya sdg berbincang ...


17. Shahrizal Hishamuddin ok,,,,saya ada hal,,,,lagi kita bercakaran lagi org akan tahu siapa emma,,,,ok?
Monday at 9:19pm · Like


--> Emma Harith SH....saya rasa lagi banyak anda mengata dan memburuk-burukkan saya...lagi banyak keburukan anda yg anda sendiri perlihatkan...
Monday at 9:20pm · Like


18. Shahrizal Hishamuddin bagaimana rasa diri di malukan??


--> Koulong  xxxxxx napa tak tolong nasihatkan juga perkakas2 PR di web pembangkang ?


--> Emma Harith maaf SH...anda sedang malukan saya ke?


19. Shahrizal  xxxxxx saya hanya menasihati Emma,,,salahkah saya?


----> Emma Harith oh...itu tujuannya....untuk memalukan saya....terima kasih krn berterus terang...
Monday at 9:21pm · Like


------> Koulong xxxxx nasihati diri sendiri sebelum menasihatkan orang lain ....
Monday at 9:21pm · Unlike ·  1 person


20. Shahrizal Hishamuddin nasihat kerana benar,,sbb Emma telah banyak memlukan org,,,,


--> Norazniza xxxxxxx sapa


--> Emma Harith jadi rakan2 saya akan tahu niat awak...hanya berada disini utk malukan saya...


Emma Harith saya banyak memalukan org? sila lah senaraian..saya pun nak tahu juga berapa 'banyak' org saya sudah malukan...


--> Koulong Kojiun sudahlah ,nak nasihat bukan disini tempatnya ...


--> Emma Harith KK...terima kasih...rupa-rupanya SH ni niat dia nak malukan saya shj...


--> Emma Harith malulah SH..kalau itu shj niat anda...padahal kami baru shj nak mula berbincang...


Emma Harith krn anda, terbantut perbincangan kami...dan kami terpaksa fokus kpd rengekkan anda...


--> Busra xxxxxx Aku cadangkan SH jangan dinaikkan kelas. Dudok kelas satu sampai tue. Bebal.


--> Koulong xxxx kamu puas hati SH ?
Monday at 9:29pm · Like


21. Shahrizal Hishamuddin dan cara kamu semua di TMX perlu di ubah,,,,bukan begitu Emma??
Monday at 9:29pm · Like


---> Norazniza xxxx x abis lg ke mamat menteri ni?
Monday at 9:29pm · Like


22. Shahrizal xxxxxxxx menteri???
Monday at 9:30pm · Like


--> Emma Harith SH....saya ada bukti anda mengaku yg anda menteri...
Monday at 9:30pm · Like ·  1 person


23. Shahrizal xxxxxxx kan saya dah cakap,,,,awak memang suka post apa yg org pm pada awak,,,
Monday at 9:30pm · Like


24. Shahrizal Hishamuddin wakakakaka,,,gotcha


--> Emma Harith jika bukti tersebut di bawa ke tengah anda yg akan susah...
Monday at 9:31pm · Like


--> Norazniza xxxxxxxx bkn PM pun... kat wall.. iza pun nampak
Monday at 9:31pm · Like


25. Shahrizal xxxxxxxxxx hahahaha,,,di wall tu Emma yg pamerkan,,,bukan gitu Emma??
Monday at 9:31pm · Like


---> Norazniza xxxxxxxxx  dan kenapa awak ckp mcm tu???
Monday at 9:32pm · Like


Norazniza  xxxxxxxxxxx knp pak menteri?
Monday at 9:32pm · Like


26. Shahrizal  xxxxxxxxxx di alam maya ini semuanya boleh berubah,,,,awak nak bawa saya kemana?? ada saya kata nak bagi awak projek??
Monday at 9:32pm · Like


------> Emma Harith pengakuan anda sebagai menteri adalah di wall, saya telah document kan..
Monday at 9:32pm · Like


-----> Noraznizaxxxxxxxx ye betui kak... iza de tgk kat wall tu
Monday at 9:32pm · Like


----> Emma Harith kami yg telah gotcha anda beberapa kali...
Monday at 9:32pm · Like


Emma Harith dan nampak nya kali ini pun kami 'gotcha' anda yg hanya mahu memalukan saya ..dan tak berpuas hati dgn TMX...
Monday at 9:33pm · Like


27. Shahrizal xxxxxxxx apa kurangnya Boss awak,,berlagak dia kalah PM,,
Monday at 9:33pm · Like


-----> Norazniz xxxxxxxx bila dia berlagak PM??
Monday at 9:34pm · Like


28. Shahrizal xxxxxxxx suka mengugut plak tuh,,,huhuhu
Monday at 9:34pm · Like


29. Shahrizal  xxxxxxxx lebih kurang ler tu,,,,,
Monday at 9:34pm · Like


----->  Norazniza xxxxxxxx kak.. dia kata PM suka mengugut kak... ghahahhaa
Monday at 9:34pm · Like


30. Shahrizal xxxxxxxx ok,,,saya rasa setakat ini,,nanti ada yg ngadu dgn Boss awak,,,
Monday at 9:35pm · Like


---> Emma Harith SH...anda ni tak malu ke? makin byk yg anda kata..makin membuka siapa diri anda sebenar...
Monday at 9:35pm · Like


------> Norazniza xxxxxxxx xyah emma...iza pun akan mengadu hahahaha
Monday at 9:35pm · Unlike ·  1 person


31. Shahrizal xxxxxxxx eerrmmm,,,,,,saya tahu background Boss awak,,ckp dgn dia berapa tahun dia duduk di Australia??
Monday at 9:35pm · Like


---> Emma Harith nak glamer atau dihormati bukan begini caranya SH...
Monday at 9:35pm · Like


---> Norazniza xxxxxx haha dia jual tomyam je buat pe g australia



32. Shahrizal Hishamuddin Wsalam,,,
Monday at 9:35pm · Like


----> Emma Harith SH...saya lbih tahu background dia...
Monday at 9:36pm · Like ·  1 person


Emma Harith drp dia blajar sampai skrg...
Monday at 9:36pm · Like


-----> Norazniza xxxxxx wahh dia lg kenal boss kita la kak dasyat
Monday at 9:36pm · Like


Norazniza xxxxxx duk serumah ke
Monday at 9:36pm · Like


33. Shahrizal Hishamuddin budak kecil yg berbadan mcm tong,,,,,jika tak tahu hal jgn mencelah,,,
Monday at 9:36pm · Like


-->Norazniza xxxxxxx hahah kata laa lagi... iza x kisah
Monday at 9:36pm · Like


-----> Emma Harith adakah background dia mnjadi masalah kpd anda...krn dlm bidang akademik TM II lebih bagus drp anda..
Monday at 9:36pm · Like


----> Norazniza xxxxxxx badan cam tong pun bukan amik duit pak menteri makan
Monday at 9:37pm · Like


34. Shahrizal xxxxxx  cakap dgn dia AnuWar aljubri kirim salam,,,,OK?
Monday at 9:37pm · Like


Emma Harith begitu juga dlm politik...TM II lbih bagus drp anda..
Monday at 9:37pm · Like


35 Shahrizal xxxxxxxx Wsalam,,,,
Monday at 9:37pm · Like


-----> Norazniza Abdul Karim dah 3 kali bagi salam duk gak dlm ni
Monday at 9:37pm · Like


----> Emma Harith SH...sungguh lancang mulut anda hina iza begitu...anda ingat anda hebat sgt sehingga anda layak nak kata iza sbegitu
Monday at 9:38pm · Like


---> Norazniza xxxxxx  biar la kak... dia pak menteri
Monday at 9:39pm · Like


Norazniza xxxxxx  x luak pun
Monday at 9:39pm · Like


Norazniza xxxxxxx  dia yg memalukan diri sendiri
Monday at 9:39pm · Like


-----> Emma Harith padanlah terpaksa mengaku menteri semata2 nak dapat pengaruh...
Monday at 9:40pm · Like


Emma Harith Sebagai 'tuan rumah' akak mintak maaf kat iza krn keceluparan SH tadi...
Monday at 9:40pm · Like


----> Norazniza xxxxxx  isy bukan salah akak pun
Monday at 9:41pm · Like


Norazniza xxxxxxx  knp akak nak minta maaf
Monday at 9:41pm · Like


-----> Emma Harith sbb ni posting akak...tanggungjawab akak utk kawal keadaan...agar semua 'tetamu' selesa
Monday at 9:42pm · Like


----> Norazniz xxxxx biar dia buat camtu... tunjuk kan perangai dia yg BAIK SGT tu... hahah


    • Norazniza Abdul Karim hahah pelik laaa dia x penah jumpa iza tp kata iza mcm tu.. heheh knp ek
      07 September at 23:34 ·

    • Emma Harith dia saja
      07 September at 23:37 ·

    • Emma Harith yang best dia kata iza tu...
      07 September at 23:40 ·

    • Emma Harith takde kena mengena langsung...
      07 September at 23:40 ·

    • Emma Harith marah kat tm , marah akak..
      07 September at 23:40 ·

    • Emma Harith marah kat akak, lepaskan kat iza....
      07 September at 23:40 ·

    • Emma Harith cam ni nak main wall politik...
      07 September at 23:41 ·

    • Norazniza Abdul Karim hahaha alaaa org yg dikuasai emosi mmg camtu
      07 September at 23:41 ·

    • Norazniza Abdul Karim ye laaa dia kan dihormati org2 pr
      07 September at 23:41 ·

    • Emma Harith ye la...dia 'menteri'...kita sapa..
      07 September at 23:42 ·

    • Norazniza Abdul Karim betui tu.. dia menteri.. kita ni kuli
      07 September at 23:45 ·

    • Pai Wunan kuali
      07 September at 23:46 · · 1 person

    • Emma Harith nanti kita tgk la apa dia nak bela diri...
      07 September at 23:46 ·

    • Emma Harith mcm ni punya 'menteri' perlu diuli beramai-ramai
      07 September at 23:46 ·

    • Norazniza Abdul Karim heheheh kita buat kuih siputttt
      07 September at 23:47 ·

    • Mohd Hilmi Jamaludin woi pencacai umngok maki hamun takde benda pun...
      07 September at 23:50 ·

    • Emma Harith MHJ...kami tgh nak uli 'menteri' konon2 ni....nak join?
      07 September at 23:59 ·

No comments:

Post a Comment