Thursday 20 October 2011

Kantoi RPTJ


http://www.facebook.com/groups/parlimen.malaysia/?view=permalink&id=287312017950976


Bintang Tujuh

Kepada semua admin PFB sila berjaga-jaga status group anda.
Kami terima khabar berita ada cuba nak sabotaj group TMX dan juga PFB.
Kami tidak menuduh sesiapa2 yang punya kerja.
Disebabkan YATI ada pernah Post kat group RTPJ dan kami akan suspect ini kerja Yob Tualang Sekah...
Aku dah sekarang sudah kena ban dari RTPJ pasal aku tak sokong dia..
Aku tak akan sokong kalau cara LU SALAH.
KALAU PRU13 Milik PR disebabkan sokongan majoriti DAP aku tak sokong..
KELUAR PKR MASUK DAP..BAGUSSS.....
KELUAR PKR MASUK UMNO AKU BOLEH TERIMA...
TINDAKAN BODOH!!!
JUAL NAMA PAS LEPAS TU MASUK DAP...
SIKIT HARI GUA PUN TERKENA MASUK DAP komunis... hehehehehe
4 hours ago · Like ·  · Subscribe

''

''Disebabkan YATI ada pernah Post kat group RTPJ dan kami akan suspect ini kerja Yob Tualang Sekah...''

No comments:

Post a Comment